2011年1月8日星期六

劉德華 Unforgettable 演唱會

第一次進場看劉天王的演唱會, 製作相當認真及扔本, 不過可惜選曲方面不是我杯茶!

今次劉華唱了好多別人的舊歌, 可能因為他要谷佢隻新碟啦,但我其實對他重唱舊歌無興趣之餘,亦唔覺得他唱得特別好聽!其實我好期待他唱自己的舊歌,劉華都算叫陪住我大的歌手!

睇他演唱會之前,我就想我有乜歌想到,就想到以下幾首:

『這一生是給你一個』--以前聽陳海琪時代,有一段時間日日都播這首歌,在不斷loop下, 鐘意左這首歌!


『除非是你』--超甜又好舒服的一首歌


『情未鳥』--同除非是你同一張大碟,2首主打歌,一首甜到漏;一首慘到爆...好鐘意這個MTV



『一起走過的日子』、『忘情水』--經典之作

『無出息的漢子』--睇過烈火雄心, 一定會鐘意這首歌!



『假裝』-- 記得有次演唱會, 他話送這首歌俾阿MUI聽~

沒有留言:

發佈留言