2011年6月30日星期四

謝霆鋒

可能最近見多了謝生, 搵返他好多舊碟出來聽。
其實我都幾鐘意謝生的歌, 當年都有去聽他的演唱會!
鐘意他的快歌/ROCK 歌, 又鐘意他大量加了弦樂的慢歌, 好煽情!
雖則有人話他彈結他差, 不過我都好鐘意他歌入面大量的玩結他聲~~
講講他無咁hit的歌先


我想飛 – 這首個feel 好正


我想飛得起 遠至天邊去
失去那可追 轉身人離去




巴斯光年 - 好正的sidecut, 當年是巴士度日日聽到


在童年一講起我的志願 要做個星空保衛隊救地球
到了今天至知 多想振翅宇宙裡遨遊 人天生得一對手




潛龍勿用 - 好應景...他同柏芝的婚變...
給妳精細的血管 給妳精美的五官 不等於妳需要公開搞試用
給妳一柄手槍 不要給妳子彈 它會跟妳纏綿地溝通
給妳一對手 不等於要擁啊擁 不要擁抱擁到歇斯底里
做到人人樂用 這是承諾妳懂不懂






玉蝴蝶 -  好動人的一首歌, 大量弦樂襯托下, 典型霆鋒情歌~~







邊走邊愛 - 十分鐘意這首歌, 歌詞很美~





非走不可 - 霆鋒上位的一首歌~~





改造人 - Eason作曲, very good song ~



我默然哀悼 要為誰改造
縱得不得到 都顧及形象
說話時候說 知道





開放日 - 好green的霆鋒, 另人好振興的一首歌!





活著VIVA - 型





塞車-算是他最近期的廣東歌, 都唔錯的一首歌~






聽完他咁多歌, 我都好想他快些回歸香港歌壇。
不過他是國內賺咁多錢, 睇黎他唔會返來香港.......

沒有留言:

發佈留言