2011年9月29日星期四

買Design...Sony Xperia Arc S

用了蛇果一段時間, 但始終很不滿意她200萬像素的鏡頭。為免蛇果5出時, 我個部二手價插水, 所以不斷物色新手耭。今次唔再想出蛇果機, 介面一樣, 換了好似冇換一樣, 所以今次投靠安特機。
我要求是想要800萬像相機, 又唔想要太貴的機身,  結果左揀右揀, 揀了這部個樣一流, 有我鐘意的白色 =), 個mon又sharp, 仲要個鏡頭有好高質素的Sony Xperia Arc S。
Picture Picture
這部相機個樣是好正, 但功能就...
- 部機反應有些遲鈍
- 影相一定有快門聲 (這個我難容忍...)
- 個headphone冇得搞大細聲....(這個好大影響....點解連咁簡單的功能都冇...)
- 個跟機音樂播放器好削...影相的時候會無得播歌
其實仲有好多技術上問題, 可能是我未適應, 不過大致上我都滿意部機~ 

沒有留言:

發佈留言