2013年2月23日星期六

Wii 減肥大作戰

Recap一下,年頭定了目標每個星期都做做運動,而我懶得去Book 場,又不喜落街跑步,結果我想起我部塵封的Wii,於是我就開始用Wii來做運動。

雖然好多人都懷疑Wii減肥的作用,不過我上網找到外國有個男人日試過在6星期內每日玩wii,結果輕了差不多10磅,有興趣朋友可以到他的網站看看:

不過成日玩wii sports實在有點悶,於是問了朋友借了wii fit,本想應該會更好玩,不過..

Wii fit大部份遊戲設計就好似有個教練是你身邊,每個動作教你,其實同真實做運動好似,但我自己本身以為wii fit會將遊戲同運動結合,如果同真實運動太似又實在太乏味。好似Boxing 是wii sports同wii fit都有,wii sports 就是同人對打升級,但wii fit就只是好悶咁對住個沙包打。好彩今次wii fit 是問朋友借的,如果是買的就浪費金錢了!
既然見到我上面講的那位人兄靠wii 減肥成功,我亦都希望我可以有他的恆心,日日玩wii 啦!

沒有留言:

發佈留言