2013年7月5日星期五

做那些得意的 食那些好吃的 學會新鮮玩意 都可以很快樂

今個星期過得很快,話咁快又到Happy Friday~

是工聯會報左學鋼琴,我自己其實鐘意彈流行歌,不過自己又諗應該學了基本既Classics,先去玩流行曲,於是平平地就報左呢個鋼琴班。

工聯會既堂好處就是價錢平,不過師資就參差不齊,今次我個亞Sir我就覺得佢麻麻,每堂都係叫我們練琴,跟住每人彈一首歌比佢聽,每次無論你彈成點佢既意見都只係幾好幾好。不過彈琴係比想像中易上手的,我呢個懶學生,學左幾堂都可以彈到幾首歌,都算唔錯啦!

落堂就去了和民食飯,自己好鐘意和民這間舖頭,每款食物都不錯。每次都會叫既和民沙律,仲有牛油帶子,今次仲叫了個串燒拼盤,不過我就覺得麻麻地啦,而個卷物就中規中距呀!

之後還去了久違的石磨坊食糖水,雖然口不斷話飽既我,都食左個超飽既雙丸糖水(地瓜丸同芋頭丸),好味道!
(繼續玩Tag歌詞,今次是千嬅既《快樂的》)


沒有留言:

發佈留言