2016年3月14日星期一

陳年戲-總有驕陽 The Cider House Rules 看後感




N 年前買的片, 那時應該是見佢拎左幾個獎(奧斯卡最佳改編劇本), 就買左返屋企睇。

我覺得呢套戲好悶, 成三個鐘, 要去到最後一個鐘先叫開始有啲起伏。雖然有人讚套戲影片拍得夠平靜, 但我自己就真係不懂欣賞。

最令我深刻印象, 反而係呢套戲講墮胎, 當時基督教反對墮胎既(唔知而家係咪都係咁), 不過我贊成戲入面孤兒院院長睇法, 就係你唔俾啲孕婦係合法情況下去做墮胎手術, 佢地只會去啲無監管既醫生度, 反而咁樣好易搞出人命。 而且就算佢地生左出黎都會拋棄個嬰兒, 令到世界上有多一個孤兒。

套戲其實改編自同名小說, 網上睇佢都刪減左好多情節, 我希望有一日我有機會睇下呢本小說。

近況最近清緊屋企啲存貨, 希望可以盡快睇哂, 我多年黎買落唔睇既CD/DVD/VCD同書, 空返啲空間出黎, 等屋企可以整齊啲~

沒有留言:

發佈留言