2016年6月26日星期日

老台灣風格-灣仔1963木十豆寸

係明星FACEBOOK到見到呢間台灣餐廳, 裝修特別又價錢OK, 於是決定一戰!

注意: 要行一層樓梯架!

就咁睇門口就知覺得呢間舖頭好有味道!



嘩! 入面裝修真係落足本錢, 60-70年代裝修( 我估), 特別鐘意佢啲磁磚, 好似去左舊時台灣咁, 好正!





店入面好多貓頭鷹!

我叫左杯檸檬冬瓜茶(我超鐘意飲冬瓜茶, 不過店入面無傳統冬瓜茶囉), 我覺得唔好飲, 兩隻味都唔夾!


啲筷子刻左啲字好得意



我叫左雞排肉燥飯, 肉燥飯好味, 不過好細碗, 個雞排就有啲酸味, 似檸檬雞, 唔係我想像中既台式雞排, 我就覺得普通啦!

而個前菜係有啲苺味汁......好難食, 呢度食物真係好普通!
今次午餐時間, 每人大約$100, 算OK啦!

講完食物, 又整返啲環境相比大家睇, 環境真係好靚, 個日我地下午去唔係好多人, 好好坐。



店主應該好鐘意相機, 呢度有超多舊相機



有部印刷字粒機, 唔知店主係邊度搵到返黎












沒有留言:

發佈留言