2010年6月8日星期二

許志安

其實都唔知許志安得罪了傳媒些什麼, 近這幾年全部都是負面新聞。他真的那麼差嗎???


還聽過不少人罵他不斷借Sammi 宣傳, 他真的有那麼差嗎?? 其實他的歌很好聽, 我想不用借sammi來宣傳吧!!!

想想對他有印像, 應該是由『翻騰』, 他的成名作開始。這首歌講真又幾好聽, 個編曲神神秘秘, 好特別!

而家睇返個當年個MV, 真係好娘 !




之後, 當然是他唱到街知巷聞的『男人最痛』, 不過同期我最鐘意是他首 『下次』


跟著是到安哥的黃金時期, 入了正東後有一系列的正歌, 好似 『我的天, 我的歌』、『二人後一日後』『未簽收』, 他的慘情歌真是一絕, 當時最鐘意他的一首歌是 『半天假』

仲記得當時『半天假』首歌是903電台用來搵新填詞人, 叫人聽demo填詞寄上去比賽。結果勝出的就是歐志深。 其實歐生寫的詞好好, 他有個習慣好鐘意用疊字, 但唔知點解近這幾年不見了人。

另外,『半天假』是電影『朱麗葉與梁山伯』的主題曲, 套電影好感人, 又是我favor電影之一。

其實我好鐘意安哥的rock 歌, 所以之後他出的『與神對話』同『活在當下』, 我都好like。


跟住就到他的廚房宣言, 我每次睇都覺得好感動, 睇的時候是會feel 到他的堅持同努力!

他轉了會到東亞之後, 好似成個人靜哂, 但其實他隻『大愛』都唱得好惦, 入面有首『任白』梗是我favor。

好喇, 到最近, 他除了紅了首『尖尖尖』XD, 他首『金鐘罩』真的不錯!!希望他可以繼續唱多些好歌俾我聽啦!

沒有留言:

發佈留言