2011年4月13日星期三

煲劇


多得無線千篇一律的劇集, 我投身到明珠/國際的美劇懷裡。 最近迷上的國際台的 Big Bang theory, 真是一套爆笑的電視劇。4個呆男加1個美女, 場景簡單到不能, 每集都會講維繞第一呆男Sheldon的搞笑事件。Sheldon 雖然是傻傻呆呆,他可是一個天才來的, 他滿口理論, 有陣時都不得不佩服他的學術認識之廣及直腸直肚。

這套片真是不能放過, 絕對推介!!!有興趣的, 可以每個星期在國際不定時的晚上8點半


另一套就是在香港未有機會播的 Lie to Me, 多得林保怡套翻版劇, 令我想搵返套原裝劇一看。當然這套好看過無線個套多多聲!!  Season 1 入面講好多人講大話時的micro- expression, 想了解多些的朋友不容錯過呢!


最初無諗住會看F檔案, 同X檔案個名太似, 我最初以為是同一類戲而放棄收看。不過現在看來就覺得這套戲不俗呀!  雖然都是類似講外星人/不可思議的事, 但這套明顯比 X 檔案時代的技術高超得多。

我最鐘意睇劇中那個利學博士伯伯, 好像老頑童般, 好得人鐘意!



這套Medium就真是好無聊先看, 你唔會睇到班police點樣好有智慧咁查案, 因為所有破案關鍵都只是由女主角發夢來的.... 


 最後這套個男主角其實都是神神化化 (同Fringe個伯伯一樣), 但他查案又好精明, 都幾好笑好睇~~


最後, 要講返我是從邊套美劇開始鐘意上的~~~ 就是這套All time favorite - Sex and the city
有時間真是要再拎出來, 煲一煲!

沒有留言:

發佈留言