2012年3月8日星期四

平生不做虧心事 半夜敲門也不驚

比起過去數屆的特首選舉,今次可謂多姿多彩。不斷有黑材料爆出,(這個名詞我都是由今次選舉先學識),我自己覺得最離譜的就是唐生個二千多尺地窖,分明是知法犯法的小人,亦都得不到香港大部份人的支持,這個其身不正的人,荒謬地仍然可以參選、仍然得到一大堆選委支持,這完完全全突顯了小圈子選舉的缺點。
我對今次事件感到好憤怒,試想想香港有幾多成人是可以住二千尺的屋,而他不單止是住大屋,仲要貪心擴建成二千幾尺,仲要可能他現在拆左就冇事。如果真的是這樣,我將來有錢買樓都擴建啦,除非有人揭發,如果唔係不用負什麼責任喎!
又話說唐生自己覺得有人特登發掘黑材料打壓他,但唔知他有冇想到,如果唔係他其身不正,別人點挖都挖不到。
PS:最初都覺得他老婆好可憐, 但到昨日見到她上電台做訪問,我就發現原來2個都只不過戲子,一點都不可憐.... 

沒有留言:

發佈留言