2013年3月1日星期五

日本人眼中的港人

蘋果日報報導了日本的一個日本人眼中的港人調查,答案都幾特別的,大家一齊來看看中了幾多樣!

居港日本人如何看港人
1. 發明有效率的八達通,一卡通行比我們的更方便(是香港第一個國家發明的嗎!?)
2. 很有工作效率 (係用血汗換返來的,個個老闆請人都想請個三頭六臂)
3. 認為日本是潮流先驅 (嘻嘻,而家好似吹韓風呢,不過我其實冇乜點理潮流事)
4. 早上習慣吃麵包 (我都係架,夠快嘛)
5. 工作和休息亂中有序 (咁勁,我又好似冇乜序)
6. 中國人、台灣人和香港人不容易分辨 (中國人好易分..排隊貼住你個patpat、蹲在地上、行路大搖大擺的就一定係中國人、台灣就講國語講得好斯文的、香港就是講廣東話的啊!)
7. 在工作時間愛吃零食(呢樣中哂,我公司有好多零食!)
8. 香港物價很瘋狂(我都覺,尤其係樓價==')
9. 熱愛言論自由及喜歡投訴,但很友善 (因為發覺好多人靠惡投訴就有用,大家都跟風咁做啦!)
10. 在香港購買一個單位的價錢可以在日本購買一座房屋(呢樣我都好無奈,壓力之源)

《Concierge》
1. 早上吃通粉 (我想,但我趕唔切)
2. 吃飯時會飲可樂 (唔係架,我飲涷檸茶)
3. 常吃剩一半以上飯菜 (哈哈,我好少,一大班人時多啲機會係咁)
4. 沒喝酒都會很熱情 (吾吾,的確香港人沒日本人咁鐘意飲酒)
5. 對優惠券異常執著 (呢樣我超中,就好似最近我有張麥當勞coupon之後,我成日都會想去個度食...)
《GREE.JP》
1. 日式打扮的少女隨處可見(而家好似係韓式)
2. 女學生都是穿日式水手服,男生穿英式禮服 (吾吾,都係既)
3. 像東京一樣先進活力 (東京仲先進咩...)
4. 愛看日劇,但不懂日語 (而家多數都係追睇韓劇,況且唔識個種外語,睇個種外語片,都好正常啫!)
5. 衣著很整潔,但女士不愛打扮 (我諗只係唔係個個女士愛打扮啫,其實香港女士好鐘意打扮)
6 外表冷漠,內裡很熱情 (吾吾,真的嗎)
7. 有很多浪漫的殖民地時期建築,但街上洋人很少 (越黎越少個類建築物架喇,拆得就拆)
8. 很多人高聲說話,喜歡坐在地上 (內地人來的!!)
9. 中華最自由文明的都會 (希望係)
10. 在街上喜歡橫衝直撞  (吾吾,一時時啦,但我又覺得可能有部份係內地人來的!!)

哈哈,睇人地點睇自己都幾得意,最中的是優惠卷那個point,乜其他國家既人唔係咁既咩!?

沒有留言:

發佈留言