2013年3月2日星期六

Power of Book 2: 斷捨離 - 不要做儲物狂


係雜誌度睇到呢書,就即刻介紹比我個儲物狂同事,之後同事又真係去圖書館借了返來,仲比我睇先。

呢本書最過癮之處係會列出10萬個理由來說服你扔掉家中既雞肋之物,理由有包括風水、家居安全、健康(話說積塵太多都會影響健康)、關心物品感情(係,死物都有感覺架,好詭異),而我最Buy係作者叫大家試下回想一下那些雞肋物品,對你既人生會唔會有什麼隱藏意思,係執拾東西既同時嘗試面對一下自己既人生。即係話你既然唔捨得,咁件物品一定有啲野令你唔捨得扔既,如果你諗唔到就不如扔左去又或送人啦!

除左教你扔,當然有教你執,最深印象係作者建議大家盡量將所有東西企係度,話有“自立”之意,作者連呢樣都想到,真的不得不給以一點點掌聲!而我亦立即跟住作者所言去執了我一小個櫃桶,執執下先知自己原來有咁多衫唔著,今次執哂出黎捐去救世軍!

而另一樣關於執拾就是時間觀念,好多時我們都會諗件物品可能將來有用,但作者就叫我們要將時間設置係現在,如果成日諗件物品可能將來有用的話,咁就會件件東西都唔捨得扔。咁當然好似行李喼,係去旅行時先會有用,如果你係會成日去旅行個種人,當然keep啦;但你根本就唔鐘意去旅行,10年都唔會去一次既話,當然好應該送人。咁如果好似書這類物品,每年去書展都會買一大堆,但結果等了又等,等到花兒都謝了(我又係度tag歌喇XD)都未開始䏲既書,就不如考慮借/送比人,自己想睇既時候去返圖書館借。

望望我自己既雞肋物品,就有:

書 - 已經送了一大堆出去,但仲有好多,我而家好努力清走啲書,我希望只小每本都望過下,真係唔吸引先給人啦!
漫畫 - 只係淨低《馬仔》同《What’s Michael》,我認我係好小重睇返What’s Michael ,但我仲未捨得扔呀!
VCD - 已經比我扔了好多,原來而家VCD都唔係咁受歡迎,想送人都沒人要了!但屋企仲有些珍藏系列,有諗過轉哂做電腦檔後扔掉...
DVD - 其實DVD個盒真係好浪費空間,但仲未諗到有乜好方法,未捨得未捨得...
文具 - 話說已經不是學生很久,所以用筆次數下降,而自己又常常心思思去無印進貢,結果換來一大堆筆,不知用到何時何日。而且好多支筆都係用到一半,自己唔好意思送人,結果自己就成日希望啲筆快啲用完,盡快扔掉。
Notebook - 這樣雞股又真係霸佔了我好多空間,有些因為太靚,未捨得送人,有些就因為我成日覺得會有用,又係未捨得,唉!


講下講下我都係要努力清理存貨...

本書其實仲教大家,櫃的空間唔應該用到盡,用就用7成好,咁你望落去先會感到舒服,而物品又可以活動自如。我當然想係咁啦,但我估仲有漫漫長路我先可以做到。

本書其實仲有講好多,值得推介這本書比大家,如果大家睇完這本書,有好多東西要扔既話,記得試下扔上網睇下有冇人要又或者捐比人呀,唔好太浪費呀!




(P.S: 發覺要用書面文寫blog實在太難,我都係改返用親切既廣東話寫先^^
         Power of Book 1都未出, 就出左2, 很詭異...但今次睇既第一本仲未寫完,咁惟有出左呢  本先)

沒有留言:

發佈留言