2014年7月17日星期四

2014書展 Part 1???

琴晚突然間被人邀約去左書展,放工食完飯都已經8點,10點就關門,所以我們只行了兩個小時。

因為實在太少時間,所以我們有選擇地行,首先去左天地,買馬仔最新繪本,我覺得香港畫搞笑繪本,畫得最好既係馬仔,佢本本都好搞笑,圖又畫得好,正!

跟住就行過見到Page One,都有睇中啲繪圖書,但始終英文書實在太貴,就算有折都好貴呀!

之後就到榆林/田園同樂文,這三間台灣書會有七折,但港版書就只有八折,而樂文展出的書就比較特別,有些書像是獨家的,在其他攤位看不到。

今次書展買平日的門卷,就附送五/六或日的夜場入場卷,所以我可以到時再去多次書展,如果再去的話,可能會買一本關於跑步的書及一本英文書。

--------------------
講起書,其實我每次行過書局都好多書想買,但我發覺屋企實在無位,同成日買左既書都唔睇,於是買書意慾越來越少喇!

而我近幾年,就多數去圖書館借書就算喇,因為睇完再還就唔洗哂左我書櫃既位喇。

不過講到尾,我覺得係自己懶,成日Hea,屋企仲有N本書未睇><

沒有留言:

發佈留言