2014年7月16日星期三

Shopping

最近因為身體仲好似麻麻地,無得去郊遊,結果放假都是行街Shopping,洗左好多錢呀!!!


第一樣戰利品,就係呢隻錶喇!我舊個隻膠錶比我咁多年黎粗暴咁對待,條錶帶終於爛左喇!

我對錶無乜特別要求,雖然我都好想買成千蚊隻既G-shock,不過自己又唔捨得喎!
咁我就諗住以最平價錢買隻電子錶返黎啦,本身都去行過旺角既開倉樓上舖,又睇過團購,再去埋Ice Fire開倉,結果睇哂咁多間竟然發現係紅磡廣場既鐘錶小店賣得最平呀!

我呢隻錶都唔洗$200,同一隻錶係Ice Fire開倉減左價都要$390,真係估佢唔到!

以前成日諗住開倉價一定係勁平架啦,不過經歷今次之後,我發覺所謂開倉可能只係宣傳既技倆,有乜理由同一件產品價錢會相差成倍呀!!


第二樣戰利品就係呢個backpack,成日都想買個白色背backpack,但係香港好似好少地方賣backpack,同來來去去都是得幾隻款,結果左揀右揀,又見到這個backpack特價,就買左這個喇!

今個七月洗錢好似倒水咁,除左以上東東,仲買左幾件跑步衫,跟住仲會去驗身、去書展等等。。。

Disney Tsum tsum又出左新Bingo卡喇,可惜我卡住係布魯圖個Mission,抽極都抽唔到布魯圖,我仲未可以玩新卡。><

停左一個月既跑步,琴晚終於再去跑下喇,不過跑完步好精神,結果我琴晚好夜訓。




沒有留言:

發佈留言