2014年8月3日星期日

竊聽風雲3--是誰令青山也變 變了俗氣的咀臉




  • 土豪形象一絕,幾位演員真的入型入格,令我想起電視刻大時代內丁蟹四父子,大仔做指揮,其他幾個都無乜腦,淨係識執行任務
  • 有幕眾人為了幫周迅,就算自己再窮,都一起夾錢給她還給土豪們,看到眼濕濕 
  • 戲裡見到不少社會上的荒謬情形,如土豪們為了收集丁權,先引誘年青丁人染上毒癮,再威逼他們賣出丁權換取毒品。又如現代人的土地是用來買賣,已沒有人用地來耕種。而最荒謬的是丁權原意是給新界男丁有地起屋來安居樂業,現在卻淪為地產項目 
  • 古天樂點解會咁幫葉蔙同吳彥祖點解咁幫古天樂,都無詳細交代過 
  • men坐埋一齊唱歌個幕,好突兀 
  • 碰碰車那幕令我想起另一套電影《阿嫂》 
  • 首主題曲好應景,勾返起我童年回憶,小時候有時會好夜好夜訓,會睇到用同一首歌做主題曲既《風雲》,我記得好似幾好睇,搞到我而家都想睇返。 
  • 成套戲都幾好睇,當然最開心是見到班惡霸有惡報,不過始終如果政府唔立法,走左一班之後咪又黎過一班。。。





(其實套戲睇左好好好耐,之前寫左幾句就停左,而家搵返出黎...)


沒有留言:

發佈留言