2014年8月16日星期六

Book3--星巴克救了我一命

(圖: 元智大學電子報)

無意中係圖書館借左呢本書,點知一開始睇就欲罷不能,好快就睇完本書。

我好鐘意睇人物傳記 ,本書係講一個中老年人,被公司炒左魷魚,自己成立間公司又無生意,自己生活又一團糟。因為一次好偶然的機會,佢入左去星巴克做,結果估唔到佢開心過以前。

伯伯本身是名牌大學出身,又是大公司高層,我諗好多人都估唔到佢老年會變到咁。

睇呢本書,先知美國的星巴克會有好多福利,好似會有醫療保險,仲要保埋你屋企人(伯伯都因為咁先吸引左入去),就咁呢樣香港好多公司已經無啦!

我好佩服伯伯可以保持好樂觀心境,接受他生活上既改變。而另一方面,他又從這份新工,接觸到他以前不會接觸到的基層巿民,他仲覺得呢份工開心過以前既工作。

我覺得美國既星巴克好好,見作者咁老都願意請佢,反觀香港就一見你老,就多數唔請。

睇完本書搞到我都好想入星巴克做,不過呢我覺得美國同香港一定勁大分別,所以都係唔好諗喇!



沒有留言:

發佈留言