2014年9月1日星期一

入差館

星期六入左差館走一轉.......
人生第一次入差館.....

不過放心, 今次入去係喜事黎既...

話說我星期五的起心肝走去跑步,仲用左個新袋袋住啲身份証、錢同電話,點知自己一時大懞,竟然無拉哂拉錬,跌左張身份証。。。。

我雖然即刻沿路搵,不過都係搵唔到,咁我惟有報失啦,原來而家有得上網報案,跟住仲book埋補領服務。

係我萬年俱灰既時候。。。。。就係呢個時候,收到警察局既電話話執到我既身份証,實在太幸運喇!

結果我星期六就去左差館拎返我張身份証 :)

PS:講番轉頭。。。當時我要開電腦上網報案既時候,部電腦竟然開唔到,令我雙重打擊,好彩重開左N次後,開得返!

電腦呀電腦,雖然我買左新電腦,但係我仍然會用你架,你要長命百歲!

沒有留言:

發佈留言