2014年9月21日星期日

等一個人的咖啡--I don't like coffee



初初看戲名,還以為是一部浪漫愛情片,點知一開場就知自己錯喇!

原來是一套搞笑片...omg

我係受唔到個啲低能笑話,好似個啲男主角著住三點式,拎住顆大白菜,又或者練鐵頭功個啲,我完全笑唔出,仲會覺得好無聊。

今次男女主角都樣子麻麻地,特別係男主角,如果男主角靚仔啲,我應該睇得開心啲!

戲入面隻鬼(周慧敏個男友),表情好生硬,每次睇到佢啲鏡頭,我都覺得好古怪。

周慧敏真係keep得好好,不過係戲入面佢真係無乜發揮機會,同埋呢我唔明點解個老闆娘咁hea,間cafe都可以維持到呢?

唔知係咪我一把年紀,我唔係好明點解咁多人話呢套戲好睇。。。

呢套應該係我最後比錢睇九把刀電影既戲,佢既戲真係唔啱我睇。。。

之前睇那些年,我們一起追的女孩時,都已經覺得麻麻地,不過因為相隔咁多年,唔記得哂, 結果又踩雷....

沒有留言:

發佈留言