2014年11月17日星期一

近況-十一月

由於最近勤於追星.......所以好耐無update個Blog喇!!

話說因為發現祖國有很多偉大的懂翻譯的Fans,將他們的新聞呀,Blog等等翻譯,而他們也實在出道得太耐,有海量資料。。。我結果成日走上去八掛八掛!

另外,我係IVE報既course,終於開課喇。。
真係一拖再拖,課程都幾好玩,不過由本來一星期一堂變左做一星期兩堂,實在有些吃力喇!而IVE既admin混亂到不得了,真係唔明佢收左咁多錢,但啲職員可以咁HEA....
不過呢, 因為我最近掛住追星...........實在太懶散喇, 係時候要努力啲先得啦!!

另一方面, 我由試完中醫之後,而家又轉去睇西醫, 今次終於搵左個專科睇喇,雖然好貴,但希望可以快啲好番!

而家諗返起, 睇左咁多次郭醫生都同我唔夾, 我諗我都係要轉醫生喇!! 可惜我屋企附近啲醫生, 個個都好似麻麻地, 要努力做下research先得!

係呢段空檔入面, 我睇左《Gone Girl》同麥嘜, 兩套都好好睇, 套Gone Girl個女主角真係好恐怖, 最恐怖係最後大家都要依附住大家, Oh my god.....
麥嘜》就一如過往,都係超感人!



沒有留言:

發佈留言