2014年11月27日星期四

X Japan-林老板Yoshiki

前幾天林老板生日,轉下眼他都已經4x歲了,好難想像他年老時候的樣貌。

先送上令我遇見林老板既video比大家睇下, 當年就係因為在youtube上找鼓solo, 結果遇上林老板....




最近走去八掛了林老板的歷史,X Japan在1998年已經解散,咁究竟係1998-2007年之間,林老板係以什麼為生,我覺得簡直係一個謎。

話說當時林老板整左隊violet uk,都出左好似大約3,4首歌曲,而佢曾經講過話已經整好大約160分鐘既音樂,以雙CD形式出,當時好似係2005年,仲好似已經有埋出碟日期,但結果唔知因為什麼原因,到今年仲未見隻碟出現。

林老板唔出碟既原因多數都係佢對音樂有唔滿意,但雖然係咁,但要歌迷等成十幾年會唔會太誇張了!?雖然我對佢有咁崇高既堅持,可以視錢財如米田共,我好佩服!但我又好驚佢究竟係咪走入左個死胡同呢?因為原來好多古時既音樂人,都會寫歌寫到神經衰弱。。。

而時至今日,佢又話會係明年完成X的大碟,但對於下年我可唔可以買到呢隻大碟,我真係好有保留。。。

雖然以上好似係佢既缺點,不過又係佢既優點,真係令人又愛又恨。。。我好欣賞佢唔會理其他人既眼光,佢覺得正確就會做,同埋佢一決定做,就會想盡方法去實踐,佢既堅持令我好佩服佢!


沒有留言:

發佈留言