2015年9月7日星期一

新遊戲LINE PLAY + FACEBOOK 開PAGE喇




最近又玩新遊戲喇,就係呢Line Play, 其實出左好耐架喇,不過我後知後覺,而家先開始玩啦!

我一直都好鬼鐘意Q版公仔,所以一見到就好鐘意喇!

呢隻GAME完全唔洗用腦,都係去下朋友屋企儲錢,有錢就去買傢俬同衣服啦!

同以前FB既pet society 係差不多玩法啦!

佢仲同好多好多公仔cross over 架,好似杯緣子、鬆馳熊同小丸子啦!





抽左好多錢先有小丸子面具呀!




講左更多,梗係想多啲人同我一齊玩啦,如果你都想玩,不如打我既邀請碼啦!

LINE PLAY邀請碼:ST-6350-2006




講完隻GAME,仲想同大家講我開左Facebook Page呀!

因為我成日都有好多無聊野想SHARE下,所以就整個PAGE啦,同埋可以當係個BLOG既簡約版,有興趣既朋友,黎LIKE下啦!



沒有留言:

發佈留言