2015年10月11日星期日

終於都要換喇+搶到HK EXPRESS機票

好耐無寫BLOG, 唔可以比自己咁懶, UPDATE下我近況先。

先講最近大出血, 係勁出血個隻。

首先有日陪朋友傾電話計劃時, 我無端端出左Iphone 6s plus......真係真係好似撞邪咁....

咁就無左八千幾蚊喇!

話說我上一部係Iphone 5, 用左大約3年, 舊電就已經壞壞地, 打機既話, 用一個鐘就會無電, 仲要成日30%熄機, 可能因為咁, 我就神推鬼X底下, 出左部新電話。


咁新電話真係好用好多既, 起碼舊電可以比我用一日, 仲有佢係128G, 我之前部32G, 我都用到唔夠位, 而家好好多。

不過再話時話, 我個時去賣左部舊機時, 唔知係咪比人壓價, 900蚊就賣出喇 ><

--------------------------------------------------------------------------------

講完電話, 就講旅行, 話說我咁耐以黎都訂唔到特價機票, 次次都LOAD唔到入去。

點知原來, 如果間航空公司多機票, 只要遲幾個鐘入去就買到喇。

不過我今次張東京機票, 因為要就埋個朋友, 跟住加加減減後, 張機票係平左少少渣。

但係去大阪張機票就好抵喇, 因為我一個人去(我第一次一個人去旅行), 時間自己就, 比我買到8XX機票, 超開心!!

滿心期待ING!!

(話說我上次去東京時無寫BLOG, 而家諗返起真係乜都唔記得, 所以今次我一定要寫返BLOG呀!!!)

仲有就係, 我離開左我工作左7年既公司, 前途茫茫中, 不過我又好享受而家既FREE, 希望下次搵到份好工!

順帶一提, 我個FB PAGE係https://www.facebook.com/alikaplayground


沒有留言:

發佈留言