2017年6月3日星期六

一拎起就覺得啲回憶返哂黎 -- 郭富城

屋企長期無位, 所以成日會諗下有乜唔要可以慳番啲位。

見到已經好耐無郁過既CD,於是就睇下有乜捨得唔要。不過你問我捨唔捨得,咁梗係唔算好捨得,不過奈何屋企無位之餘,啲碟又起碼十年無人拎過出黎聽,好應該為佢地搵返個好主人。

由於我覺得啲碟仲聽得,唔係垃圾,所以就無就咁扔,但身邊朋友又無人要,就放左上網賣喇!

其實我放左都好一段時間,琴日竟然有人話要哂,不過就問個價錢可唔可以平啲。其實我都唔知巿價係點,但我見有人可以幫我搞惦呢批碟,我比左個好平既價錢佢!

(其實係我心裡面,以為無人再聽郭富城架喇)


呢啲就係我賣既碟



當年鐘意郭富城,主因鐘意佢跳舞同埋靚仔啦,你睇下下面張封面相,影得佢幾憂鬱,呢個封面相我超鐘意!



呢輯都好型,變左歐洲佬


我最鐘意係呢隻碟,一變傾城同這夜心情都好鐘意!

佢有輯相係冬菇頭,我覺得好好笑

初出道既郭富城,真係好型又靚仔

話說因為要檢查下啲碟有冇事,咁我就放落電腦聽下。

諗住播返以前好鐘意既歌,結果我而家聽返覺得好難聽,聽左一半就熄左。。。(點會咁架。。。)

好啦,ByeBye啦,我既童年!

PS: 不過上網賣野都有激氣事, 好似寫明旺角交收, 啲人仲會問可唔可以九龍塘交收; 又或者明明有啲買家明明唔夠人快, 就會試圖出高價引誘你賣比佢, 唔賣佢又會發你脾氣.......

當然仲有啲BID左唔覆呀等等啦





沒有留言:

發佈留言