2017年5月22日星期一

Day 2.1 大阪之一個人的浪漫 2015/12月--黑門巿場

今日都成十點左右先起身, 因為琴晚搞得實在太夜喇。

朝早就可以周圍睇下酒店附近係點喇, 附近原來係賣煮食用品同傢具,酒店同黑門巿場好近,大約10分鐘就到喇!



酒店周圍有啲好得意既宣傳畫



好,到左黑門巿場喇,呢度都幾似街巿架,咁有賣魚生、生果、海膽、和牛等等



係啲商業地方,有咁大個地方,唔洗錢比你休息,係香港真係未見過!!


而家睇返相,我好想個海膽呀,我個時點解會唔買架!!



我買左呢個做早午餐,味道其實無乜特別呀,可能呢隻太平喇,如果想食啲同平時唔同既牛,一係買返隻貴啲,一係不如慳返唔好食。


即場鐵板燒

個樣都呃得下人架


當時應該士多啤梨當造,勁多士多啤梨,我都買左盒,不過我梗係買啲平平地呢,買左幾百丹個啲


仲見到有盒好得意既壽司,買左盒返酒店試下,但唔好食呀。。。


食飽飽就準備去梅田喇





沒有留言:

發佈留言