2017年5月15日星期一

睇左唔知幾耐既---簡.愛



有人話如果唔知睇乜書,就睇經典名著,一定唔會浪費左啲時間去啲爛書度。

而今次睇返19世紀既呢本書,我又真係有呢個感覺,好睇,唔覺過時。

如果想做編劇/作家既朋友,呢本書一定對你地有啟發

對我最深印象係作者既敢言,當年(成18XX年),一個無現時社會咁言論自由,而作者就書入面講左時下基督教/信徒既問題。

書入面,簡愛小時候入左間寄宿學校,可惜間學校個神父虛有其名,只係識得為自己貪圖財苦,一點同理心都沒有,完全不理會孤兒院的兒童不夠食物及食物,還亂拋金句,好彩既係來有人揭發左神父既惡行。

另外,牧師表哥認為自己的想法就等於神的想法,不跟從他的說話,就是偏離上帝的旨意,最令我意外的是為何他可以認為為了服侍神,可以娶一個自己不愛的人,難道這不是假結婚,不會落地獄嗎 ?當然到今天仍然很多人覺得自己受到蒙召,然後用動人的說話技巧令其他人追隨他,就算像簡愛般擁有強大自我意志的她都差點兒因為表哥的靈巧舌頭被迫去了印度。

而另外令我驚奇的是原來當年基督教是不可以離婚的,但真的不知為何現在卻沒有了這規例,令我覺得好似龍門任他們攞的感覺。

其實作者想講權威未必一定啱,要有自己獨立思想,如果你係基督徒就好應該睇哂成本聖經。與此同時,政府講既野都未必啱,因為始終法律都係人訂啦。

本書內容豐富,不斷引你睇落去,由最初想睇下小時候既簡愛點樣逃離可憐既命運,到中期就會想知佢工作既地桑費爾德莊園方有乜野秘密,最後當然想知佢既愛情係點,總之就令你好想追落去。

**********
題外話

自己用左以月計既時候,終於睇完呢本書。點解無端端睇呢本書?話說有一日去圖書館,見到呢本書,個時又想學下英文,就諗住中英文一齊睇點都學到啲英文吖,最初個十幾頁都好似有KEEP住睇下英文跟住睇中文,但之後實在頂唔順,我覺得啲英文好深呀,結果就完全睇中文。

圖書館既書最多只係借十個星期,咁我到還書都未睇完,本來想上網睇,但網上只有國內翻譯,譯得好怪,而呢本台灣譯本想買都買唔到,結果我就每次還完後,隔一陣再去圖書館搵呢本書,又好好彩呢本書次次都無人借,結果我好似借左成三十個星期先睇完。。。。。

我其實淨係識講好睇,咁大個人都唔係好識寫讀後感....

沒有留言:

發佈留言