2017年5月19日星期五

Tom N Toms Coffee -- 幾好食


話說我睇中左呢間好耐, 但要搵到人肯同我食啲咁肥既野真係有啲難。

今次鐘意求到小宅同我食喇!!

不過去到有啲O嘴, 點解成間店得4個位....一張有人食緊啦, 另一張枱比啲等緊隔離食店既人坐住, 咁我地唯有叫佢起身比我地坐啦!

價錢都算OK, 多士加飲品 $70

我地叫左最eye-catching既蜂蜜奶油多士同柚子梳打汽水。

最初都驚個多士好漏, 點知個味道唔錯喎, 塊多士甜得黎唔漏, 又唔太硬, 好味過teawood個塊勁多, 奶油打得好有空氣感 (哈哈, 希望大家明我意思), 兩樣東西好夾, 而家諗起都好想食!



梳打就無乜特別喇


大家經過都可以黎食個TEA呀!


沒有留言:

發佈留言