2017年5月4日星期四

好味清靜的Yadllie Plate--韓式炸雞

前一排唔知係咪睇得太多韓劇的關係,成日都想食炸雞,結果有一日搵左呢間炸雞店試下。

上到去,超少人呀,唔洗等位直入。

入面裝修幾靚,又因為無乜人,靜靜地,食得黎好開心!

我地得2個人,所以叫左好少野,一個沙律同一個炸雞。


炸雞都幾好味,有得揀兩種味,有隻好辣,我食唔到,比哂我個朋友食,個薯條好好味,好味過麥記既多十倍。


沙律就無乜持別啦!HEHE大盤啲就仲好啦!


因為太辣,叫左野飲,我覺得個杯好靚呀,佢係成罐汽水比你自己倒入個杯到架,所以都算幾抵吖。


果日好似唔知過左幾多點,就85折,我記得好似埋單價$300左右啦!都算幾抵架!

不過有樣野想講下,就係啲侍應都好似幾唔想睬你咁,明明無乜客,但就係唔多理你囉!

而家去開飯度睇,星期一至五十點後仲有五折添,超抵!不過間野咁少客,唔知捱到幾耐呢。。。


-----
終於開始想寫番BLOG, 希望Keep 住Keep住!!

沒有留言:

發佈留言