2008年7月19日星期六

Crystal - 太極

估唔到這首歌背後有個浪漫的故事,周啟生作這首歌給自己鐘意的人示愛,最終奪得美人歸。這首歌當年都好Hit,唔知 周太不斷聽到自己個名不斷被人叫住,有什麼感覺呢?
首歌是講兩個男人爭一個女人,Patrick略佔上風,歌曲好有火藥味,唔知呢個又是不是周啟生本人的寫照?


蘋果日報 2008年7月3日
周 太 Crystal 自 婚 後 已 淡 出 娛 樂 圈 , 但 其 人 生 有 兩 段 經 典 事跡 其 一 是 周啟生 為 了 向 Crystal 示 愛 , 特 別 作 了 一 曲 以 其 英 文 名 為 歌 名 的 情 歌 《 Crystal 》 ; 其二 是 Crystal 曾 參 選 90 年 港 姐 , 當 年 她 被 選 為 全 場 最 低 分 佳 麗 , 嚇 得 她 當 場 暈 低, 而 該 屆 冠 軍 是 袁 詠 儀 。

CRYSTAL - 太極

曲︰周啟生 詞:因葵 編:周啟生
P=PATRICK J=JOEY

P:幸運遇著我最愛的CRYSTAL
今我OH 醉心自豪
願日後伴著我己算最好
OH MY CRYSTAL 妳此刻感覺到

J:OH 你別再糊塗
那天我相識她更早
OH MY CRYSTAL
她早知我好

P獨白:
o拿JOEY 我諗我地要講清楚
佢同我講 佢剩係鍾意我一個
佢仲話 佢話你係度發緊夢

P:OH MY CRYSTAL
始終她最好

J:NO OH 你就算羨慕
卻不可把她深醉倒
DEAR CRYSTAL
她祇跟我好

*合:彼此間變了俘擄
哪會遠去獨自上路
P:我願你跌倒
J:但期望未免太高
合:彼此間惡意宣佈
要去佔有盡量愛慕
原是你令我心憤怒
重唱 *

P:莫問日後也愛我的CRYSTAL
伴我OH 細賞浪濤

J:如幸運或讓我終會得到
OH MY CRYSTAL
此刻怎算好

P:MY CRYSTAL
始終她最好


此曲收錄於1992年太極大碟




沒有留言:

發佈留言