2008年7月27日星期日

Urban emotions 張敬軒

林夕都講了N咁多次話<左右手>不是講同性戀,是<我>先至是講同性戀!仲有就是我一點兒都不覺得<隱形>是講同志,真的寫得太隱誨,填詞者不講可能都冇人知!

再看明報在7月15日的報導, 原來又有講到<不吐不快>又是講同性戀歌曲, 這首就更加更加看不到任何有關描述同性的字眼, 如果這首都算是, 我想所有所有的歌曲都可以話有講同性戀愛的意思!看來看去好像張敬軒拿了同性/同志做Gimmick,宣傳居多。

蘋果日報 2008年7月25日
「 覺 得 我 係 代 言 人 」
張 敬 軒 激 唱 同 志 歌 自 娛

為承 接 《 酷 愛 》 的 聲 勢 , 張 敬 軒 最 近 推 出 的 新 碟 《 Urban Emotions 》 做 情 聖 , 唱 盡都 市 人 各 種 感 情 。 當 中 有 親 情 、 婚 外 情 , 也 有 憶 故 友 JC 的 友 情 之 歌 。 還 挑 戰 張 國榮 的 《 左 右 手 》 , 唱 出 題 材 敏 感 、 疑 似 同 性 戀 的 歌 曲 , 軒 仔 說 : 「 我 只 希 望 我 音 樂 唱 出 不 同 人 故 事 。 」
張國 榮 主 唱 的 《 左 右 手 》 , 歌 詞 「 從 那 天 起 我 不 辨 別 前 後 , 從 那 天 起 我 竟 調 亂 左 右 」大 膽 地 唱 出 同 性 戀 的 心 聲 。 同 樣 傳 過 是 同 性 戀 的 張 敬 軒 , 新 碟 中 的 《 隱 形 人 》 , 似是 提 及 斷 背 情 , 但 歌 詞 比 《 左 》 隱 誨 。
軒 仔 笑 說 : 「 唔 知 係 咪 同 性 戀 緋 聞 形 象 深 入 民 心 , 今 次 好 幾 個 第 一 次 合 作 音 樂 人 , 分 別 交 歌 都 係 有 關 呢 題 材 , 之 前 佢 完 全 冇 接 觸 過 我 , 我 感 覺 被 定 型 , 覺 得 我 係 代 言 。 」

至 激 版 本 留 畀 自 己
原 來 這 首 歌 有 兩 個 版 本 , 最 後 軒 仔 把 「 溫 和 版 」 收 錄 在 唱 片 中 , 他 說 : 「 激 個 版 本 留 番 自 己 唱 , 我 唱 首 歌 , 聽 眾 要 點 諗 我 都 唔 會 理 , 如 果 佢 唔 信 你 , 你 講 乜 都 唔 信 啦 ! 音 樂 同 個 人 生 活 冇 直 接 關 係 。 」
關 懷 家 人 憑 歌 寄 意
好 友 JC 離 世 對 軒 仔 影 響 很 大 , 今 次 新 歌 《 酩 酊 天 使 》 就 是 送 給 JC 的 。
唱 出 甚 有 意 思 的 歌 , 軒 仔 為 了 銷 量 、 成 為 話 題 而 唱 ? 還 是 想 取 代 哥 哥 於 同 性 界 別 之 地 位 , 他 說 : 「 兩 樣 都 唔 係 , 呢 隻 碟 係 唱 都 市 人 感 情 , 未 必 一 定 係 我 心 態 , 我 並 唔 希 望 將 呢 樣 炒 作 。 」
另 外 , 軒 仔 新 碟 中 亦 有 不 同 感 情 主 題 的 歌 , 友 情 及 親 情 則 是 個 人 心 聲 。 《 酩 酊 天 使 》 是 送 給 去 世 的 攝 影 師 老 友 JC , 他 說 : 「 有 時 我 都 覺 得 佢 仲 我 班 朋 友 身 邊 , 佢 走 對 我 影 響 好 大 , 令 到 我 覺 得 要 珍 惜 時 間 , 鍾 意 乜 就 做 , 唔 好 畀 藉 口 自 己 。 」 而 《 重 覆 的 情 節 》 則 是 寫 及 他 對 家 人 的 關 懷 : 「 希 望 我 能 夠 多 時 間 返 屋 企 陪 佢 , 同 佢 食 飯 。 」

- 軒 仔 透 露 大 部 份 作 詞 人 為 他 的 新 碟 作 詞 時 , 都 以 同 志 情 作 題 材 。

- 軒 仔 的 新 碟 以 都 市 各 種 情 感 為 主 , 更 會 有 寫 及 對 家 人 關 懷 的 題 材 。

採 訪 : 王 連 連
攝 影 : 陳 順 禎



唱出同性曖昧
(明報)7月18日 星期五 【明報專訊】軒仔的新唱片《Urban Emotions》推出不足1星期,銷量已衝破15000張,達金唱片成績。這張碟,張敬軒 以「繼續偷懶」來形容自己,曲、詞、監製的部分依然交由別人創作。他指各創作人都對自己好有信心,收來的每首歌都很考唱功,音域闊,要唱得很有技巧才成。 「不知道是否大家看得娛樂雜誌太多,有幾位填詞人的歌詞都是寫曖昧關係的,如《隱形人》、《不吐不快》,不過我又不介意要唱這幾首帶點同性關係味道的歌 曲。」
在唱片公司的全力推薦下,軒仔今次更有機會跟去年榮獲格林美獎的美國 當紅女歌手Rihanna合唱一曲《Hate That I Love You》。「公司為我爭取到這個機會,我真的覺得很榮幸。這首歌不只收錄在我的唱片裏,她早前推出的專輯也收錄了這首歌的國語及廣東版。」

沒有留言:

發佈留言