2008年8月11日星期一

Juno - 林文龍 VS 王菲 - 請勿客氣

一開始聽 Juno featuring 軟硬的《林民龍》就覺得好似軟硬以前同王菲合唱的《請勿客氣》, 其實兩首歌的意思都是叫大家見到鐘意的人, 唔好收埋, 大贍些同人表白, 免得錯失機會等等!  除了意思相近, 連唱法我都覺得好類同, 主唱兩人-王菲同Juno都是用輕聲唱再配以軟硬的rap。

反而最近農夫的《舉高隻手》, 雖然題材差不多,但首歌就好聽好多。音樂較輕快, 聽完真係有種cheer up的感覺。
林民龍 - 麥浚龍 軟硬
作曲:王雙駿
填詞:黃偉文, 林海峰
編曲:王雙駿
監製:王雙駿

Juno:你在一百萬年後 我在一百萬年後 
通通對方等到開信刀生鏽
幹甚麼持住長壽 繼續忍痛做成就
不敢對準心愛對象獱咪講感受

SH:Yeah 點解你咁驚 
仲唔開口去講一聲 手機咩number都到啦
打畀佢啦吞吞吐 講乜№都好
講真你怕乜喎 係咪怕電話會打錯(喂 踏錯線呀麥生)
不過錯過鰦你仲慘

打通鰦講乜先 (講軲)
一於講心交交心傾呀 傾通宵
Oh xxxx 
試下扮下正經 好過無無聊聊呀
逗人地笑不必送錶
喂 快鱓睇睇錶 就天光啦等幾點 先出招

Juno:你在一百萬年後 我在一百萬年後 
通通對方等到開信刀生鏽
幹甚麼持住長壽 繼續忍痛做成就
不敢對準心愛對象獱咪講感受

SH:睇真 你都幾好
又會跳舞又會唱K
Oh Yeah 鬥靚就無機
但你對個個亦說 OK
洗乜你咁客氣 終歸你要試一次 咪再嗌切碎 咁怕死
等叔叔教你用手指 快快趣打咪猶豫呀
諗乜№鎹 俏驕娃佢幾抵錫
甜美又趣致 佢好考順你又知唔知
仲唔快鱓緊鱓再出力鱓 送花送牌做粉絲
仲SMS扮打字呢 獱住個電話唔講做乜№鎹

Juno:你在一百萬年後 我在一百萬年後 
通通對方等到開信刀生鏽
幹甚麼持住長壽 繼續忍痛做成就
不敢對準心愛對象開咪講感受

你擰左我就行右 你入先我又溜後
只等對方一下XX先開口
這段歌這樣傳授 軟硬高唱十年後
點解有這種戲未曾開咪講感受

SH:你知依個女仔大把人喉呀
你唔開口就我鈬出手
好啦 唔好怕醜 壯一壯膽食個煙斗
不過小心條街有好多狗 




請勿客氣 軟硬天師 王菲
 
菲:高聲低聲沙聲嬌聲總之開聲講聲

軟硬:唔知點解我地自細
    都無乜人鼓勵我地去表達自己
    我地習慣o左呢種含蓄美神秘美
    習慣o左收埋自己 經常同自己玩僕喱喱
    就算幾喜歡人地 硬係唔識講出嚟
    開口就夾住條利 埋口又夾住條利

菲:別客氣 可否別客氣
   跟愛人揭秘 說一句極愛你
   如愛他 不必神秘 高聲直說嘛
   說一句極愛你 yeh

軟硬:講聲俾他知 你對他幾鐘意
    唔駛等他估o下估o下 他都唔係先知
    快o的林o的喂 爽o的有o野唔講 
    你個口會生痱滋 你又唔係間諜
    駛乜保密 唔係拉鏈 
    又駛乜拉密再吞吞吐吐
    會似粵語殘片o個疋
    扎腳布咁憂鬱
    寧願著鞋唔著襪

    所以話一於就由今天開始
    開始 對你喜歡o既人講聲 
    你對佢地likely likely
    可包括你阿媽好朋友或者同事
    可加埋阿爸或情人同埋妻兒
    唔駛怕話唔係幾好意思
    只有木頭公仔先至唔識點樣表達心意
    快o的張開口你咪嫌費事
    你對住愛既人 唔係對住牙醫

菲:Say Say Say說句 我愛你
   請勿再客氣 讓你的他歡喜
   Yeh say say say
   高聲把愛又提起
   請勿再客氣若你對他真的歡喜
   別客氣 可否別客氣
   跟愛人揭秘 說一句極愛你
   如愛他 不必神秘 高聲直說嘛
   說一句極愛你 yeh

高聲低聲沙聲嬌聲總之開聲講聲
Tell me what you thinking

高聲低聲沙聲嬌聲總之開聲講聲
Give me all your loving

高聲低聲沙聲嬌聲總之開聲講聲

沒有留言:

發佈留言