2011年2月6日星期日

年初一 - 我愛香港.開心萬歲


每年都有睇賀歲片習慣的我, 今年走了去睇我愛香港, 開心萬歲同《神奇俠侶

其實一睇我愛香港》個戲名, 已經覺得套片極其老土, 唔會好睇, 不過網上流傳話好睇, 就諗住入戲院笑一餐。
套戲係就係可以話有劇情, 唔係胡鬧劇, 不過個故事性就好薄弱。戲中笑位唔多夠又或者唔好笑, 最緊要係好多都係TTB睇過, 好似阮兆祥同盧覓雪都已經一早笑過哂!  睇到中段已經覺得好悶又唔好睇。套戲雖然是大堆頭, 好多藝員, 不過就令我覺得好似睇緊電視劇咁, 唔覺得有大CAST。
其實同樣是SB出品, 反而覺得《抱抱俏佳人》仲好睇過這套賀歲片..........
睇完後感: 半訓著片....

沒有留言:

發佈留言