2015年1月10日星期六

撒嬌女人最好命--好好笑



我變左彭導的FANS, 今次連佢既國語片都睇埋~~

本身覺得張POSTER好鬼醜樣, 唔諗住睇(香港係用左邊個張), 不過見到網友小T話好好笑, 我又入左戲院睇。

上網睇好多戲院都爆滿, 結果又係走左去旺角新寶戲院睇, 係呢度睇戲唔錯, 飛又平啲, 又易啲買飛!

講返套戲,真係好爆笑。橋段雖然好老土,不過細節就好出色,好似血滴子、兔兔同冰球。

戲入面兔兔個幕,令我諗起我幾年前既一個經歷。

話說我要同一班好唔熟既同事去食晚飯,席上有位某男同事既女朋友。好啦,叫菜,係個位男同事叫的,其中一味係翅,佢女朋友就唔食翅既,因為佢覺得好殘忍。
好喇,到啲翅黎到喇,我地打算開始食既時候,個女朋友係呢個時候喊。。。話好殘忍。。。!!
個問題係。。。個翅係你男朋友叫架喎,你地兩個究竟係咪情侶關係黎架,乜佢唔知你連見到都會咁傷心既咩?
同埋呢。。洗唔洗喊咁誇張==’

唉,我知食翅唔啱,不過呢都唔洗咁大反應呀!!

沒有留言:

發佈留言