2015年1月21日星期三

我是歌手

今朝食左個好難食既白麵包, 大家千祈唔好買!!! 又硬啲味又乾味道又差!!

呢隻係嘉頓輕怡三文治包, 唔好唔好買呀!!

-----------------------------------------------------------------------------
我是歌手, 本來係一個好好既節目, 不過佢好多都係造假, 觀眾係假既, 咁即係分數都係假啦.....

由於唔鐘意造假節目.....之前都無乜點睇

不過最近係面書度聽到陳潔儀首《心如刀割》, 我覺得實在太好聽喇, 但係咁都輸左...唔忿氣,
上網去睇埋其他歌手係點, 睇完都係覺得陳潔儀無理由係包尾架!!!!

係睇既時候, 又發現內地又真係好鬼多唱得好既人, 韓紅(雖然我麻麻地佢人品) , 但唱歌又真係好得喎!! 如果香港多啲咁既歌手, 就唔洗好似而家咁一池死水啦!!



----------------------------------------------------------------------------

呢幾日, 我仲追緊個旅遊BLOG, 一個叫丹尼爾既青年人, 隻身由香港踩單車去英國, 真係好鬼堅同熱血!!
我而家睇到五十幾日渣, 真係好鬼好睇, 好好佩服佢既勇氣呀!!
自己一個踩單車喎, 比著我就驚遇到賊呀, 炒車呀, 身體唔舒服喇!!

http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/danielthewanderer/2014/06/29/

我從佢FB得知佢而家係中東, 好想快啲追完佢個BLOG呀~~

-------------------------------------------------------------------------------







沒有留言:

發佈留言