2015年1月23日星期五

佐敦谷

最近執緊相..... 唔係retouch啲相...係reorganize, 睇返好多以前既相,發現好多相都影得唔靚之餘,同埋好多影完無寫低,真係唔知乜事,搞到我突然好想好想寫多啲啲BLOG!!

-----------------------

剛剛過左去既星期日, 我無端端....行左個小山.....
話說朋友們約左去佐敦谷公園, 由於我遲啲到就自己去啦, 諗住慳啲, 唔搭的士啦!
係GOOGLE查佐敦谷, 咪跟住行啦! 
一開始仲要行條長樓梯上斜, 行到我索哂氣

行行行, 行左成半個鐘, 終於去到啦, 點知.......入到去點解見唔到個草園既????
只係得幾丁菲菲係度野餐...WTF...我去左邊呀!
打電話搵人求救啦
佢話比我知我去錯地方!!
吓...Google Map扇我!!??
原來有兩個佐敦谷!!!一個係公園, 一個係遊樂場, 仲要兩個咁X近!!
結果...我無力喇!
都係搭的士去喇!

大家黎睇下兩個地方.....幾似樣!!

-----------------------------------------------------------------------------------------
有日行過見到打小人都有得扭蛋.......



我無抽到小人....抽到呢個..HAHHAA 點解你可以咁樣衰架!! (太細隻又唔穩.....OUTFO添)



有日係惠X見到有雷神朱古力喎~~~見台灣啲人話好好味, 我梗係買黎試下

真係真係好好味, 我超鐘意食!!! 可惜再返轉頭, 已經無得買喇!!

沒有留言:

發佈留言