2015年3月22日星期日

HKTV-港視不要再想紅海了,行藍海戰術吧!

港視開台都差不多4個月喇!唔知大家睇過未?睇過又睇左幾多套呢?

我自己睇得最完整的是選戰,來生不做香港人,而開台劇警戒線、我阿媽係黑玫瑰又或第二人生都只是看過一點點。

HKTV配件夠,技術夠,但劇本始終差啲!

我睇過幾套,都覺得虎頭蛇尾,個頭開得好好,但到尾段就好似唔識結尾咁,求其結尾。
好似來生不做香港人,最後張可頤被懷疑殺人,套劇主線講港人同內地人矛盾,但個高潮位既然同個主線無乜關係,仲要一拖拖咁耐,而我覺得最好笑係張可頤男友被槍擊個幕,明明套劇開頭都拍得唔錯,但無端端結尾變左普通師奶劇。



再講我睇第二人生大結局時(這套只看了大結局),音樂比賽中,主角們的樂隊在準決賽唱的歌曲既然是Beyond的歌,大佬,1.樂隊講求原創,你唔係普通參加歌唱比賽呀,點會唱Beyond歌,就算唱都改篇下先。2.我想講Beyond雖然是神,但實在太多太多時候唱佢地啲歌,實在唱到有點爛!(就好似逢遊行時實唱海濶天空一樣)

如果HKTV做既題材只係同無記一樣,都係啲警匪、戀愛師奶劇、專業人物愛情劇等,真係好難會令睇開無記既人轉台去睇HKTV,因為佢地唔會理個啲乜野畫面、燈光、攝影角度,佢地只係鐘意就手,總之無記比乜佢地就食乜啦!

佢地最鐘意講既就係返工已經咁累喇,做乜睇電視都要諗野喎!

HKTV好應該做啲無記唔做既題材,好似選戰同導火新聞線咁,咁樣先會吸引到一班平時唔睇電視既人去追看。(觀乎觀眾反應,HKTV都係呢兩套比較多啲人睇)

我都明當初佢地可能諗住係電視播,所以先會拍左啲咁既劇,不過我覺得佢地就算係電視播,收視都會係麻麻!


不過HKTV都有值得讚既地方,畫面係靚過無線既好多。Technical 啲講,你睇下佢啲景深,就知佢部攝錄機幾Top,再講佢既打燈真係靚好多,唔係度度都係世界光,而係參考返真實既狀況黎打燈,仲有好多都係實景拍攝,質素真係高幾班。

好似醫院景咁,無線既話一定係廠景加世界光,你係畫面到見唔到乜係亮點。但係HKTV就實景,安排角色係個窗邊,滲啲自然光,有少少自然光射落角色度,再加上個主角戴住頂紅色帽,觀眾自自然然放個眼光落個角色度。




呢場又係做得好靚,側光大光圈,智叔最sharp,矇矇地見到佢啲下屬既表情。



講左咁多,其實都只係希望HKTV可以繼續生存,繼續做啲好電視劇俾我地睇!

我唔想見到佢地咁有誠意既製作,因為少少既問題而無得繼續!

最後真係希望各位,可以既話就上去佢官網睇啦!

唔好DOWNLOAD啦!

比啲支持佢地啦!


下次等我講下選戰套劇!

沒有留言:

發佈留言