2015年3月13日星期五

工作上的牢騷

等我發下牢騷先

我都唔明點解有啲人咁鐘意擺款,仲要最近係我公司個啲都係後生個批(細個我就叫後生啦),唔知係咪真係唔同年齡唔同風格。

話說我地公司有幾層, Senior A 要落去下面幾層開會, 佢首先開會前就CALL人拎個FILE 比佢, 咁大家以為佢唔記得拎, 就無乜野啦。

點知開完會喇, 佢CALL人落去收野, 咁個同事問佢無野收呀? 收乜呀?
佢答人地收個FILE!
洗唔洗呀
佢自己都要上返黎自己個位架啦, 拎埋個FILE上黎都唔係好重啫, 仲要自己哂時間係樓下等個clerk落去, 等完先自己上返黎!
你請左個clerk渣, 唔係請左個OA/工人呀!

以前同一個位既Senior, 大住肚都自己拎FILE上上落落啦! 佢都唔知係咪殘廢架!

------------------------------------------------------------------------------
話說我公司有另外一個Senior B, 佢又係好經典。成日比野人做既時候, 會講好多助語詞, 唔係粗口, 但係都係難聽!

唔係好多啫!
兩份啫, 你好快做完!
好簡單啫!
都係COPY & PASTE啫!
呢份急架!

份份佢都話急, 我地已經唔理佢! 仲要成日都講到啲野好快做完,好簡單咁, 大佬有時啲唔係你想像中咁簡單架, 都要時間去做架!
做野係ok架, 但唔洗加你啲comment落去囉!
--------------------------
最近有朋友間公司執笠,咁公司就遣散佢地啦!
朋友就好勞氣話公司筆遣散費不單止係由公司供個筆MPF度拎出黎,仲拎埋佢用MPF投資賺既錢出黎遣散!
佢覺得自己好眼光投資得利既錢,點解要比個老闆拎黎做遣散費!

不過政府條例就係咁衰,根本就幫哂班老闆。其實遣散費可以係MPF度拎已經好唔合理,咁樣個老闆根本就著數哂!

MPF個原意係幫個僱員儲錢養老,但老闆個筆就可以拎黎做遣散/長期服務金,咁即係老闆個筆無左啦,咁如果得個僱員自己儲錢,做乜唔自己儲,要益班基金佬?

個MPF又唔可以做定期,一定要投資落基金,你都識講基金有蝕有賺啦,我蝕左咪一樣無錢養老!?

都唔知邊個用pat pat諗野,諗埋啲咁既野出黎!

個MPF真係好唔得,點解香港無乜人反對架!

--------------------------
再講間公司真係計到盡,黎緊4月有復活節假,佢計到啲員工last day係復活節假期之前個日。真係絶!

---------------------------
同樣程況其實都發生過係我身上,話說當年第一份工喎。
做左差不多一年辭職啦,老闆就話不如等佢請到人我先走,個時我唔識同佢地講條件(真係好蠢)。
咁結果真係同佢做到請到人,handover哂,佢一個屈尾十就叫我第二日唔洗返工,而家諗起佢應該係有違勞工法例架喎,好應該要一個月通知我架喎,有乜理由一日通知,今次件事我覺得我蠢哂,而家諗起都有啲激氣!

---------------------------


沒有留言:

發佈留言