2011年8月31日星期三

藍精靈

Picture

藍精靈, 十分勁 ... 
人越大, 就越鐘意懷愐小時候的玩意, 藍精靈是其中之一。

對藍精靈的劇情記憶是零, 但又唔知點解會好鐘意他們。

上次功夫熊貓太好看, 令我對這套都是動畫都有一定程度的期望。

可惜的是.....對我來說套戲都幾悶,是一套名副其實專給小朋友看的一套戲: 簡單的故事、誇張的表情、中間加插歌舞,小朋友看應該很喜歡, 但我就...(我明我明,是我明知是給兒童看的動畫,我仲入場看!)

今次配音很煩厭, 不斷講"精靈啲", 又不斷唱歌...唉... 

3D效果就其實好一般, 同好多3D戲一樣只是綽頭而已。

沒有留言:

發佈留言