2012年11月3日星期六

Al Bistro 扺食半 Lunch Buffet

 Al bistro

一直好想好想介紹這間餐廳的半Lunch Buffet, 頭盤沙律就會有張細細的buffet 枱俾你任拎, 雖然枱仔細細, 但樣樣都好新鮮, 好似有羅馬生菜、茄子、薯仔沙律等等, 其實單吃這個已經可以飽了, 但眼見只需加多約$20元就可以多主菜, 就忍不住要肚皮撐一撐。

除了這個沙律, set lunch 還有很多東西呢, 有好美味的包、湯、鮮橙汁/紅酒、主菜、甜品及咖啡/茶, 單看這個陣容就覺得大陣象了!

主菜方面, 我差不多每次都是叫這個漢堡包, 真的太美味了!  漢堡扒很juicy, 烘過的包碎碎的很好味, 十個正。

甜品每次來都不同, 每次來都有驚喜!

有機會很想來試試這裡的晚餐~

開飯
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=26318


沒有留言:

發佈留言