2014年3月11日星期二

碎碎念(3月頭)

好耐冇寫過日記,寫返上個星期先。


301
今日打算去先施望下大減價,我同朋友就搭小巴出旺角,點知來了一架吉小巴,好恐怖,因為這條線好少時候是零乘客,上車時都驚自己上錯車,問一問司機才安心。

去到先施,朋友話想買枕頭,所以我們首先去Sinomax看看先,不過睇唔啱,點知我們一話唔適合,個Sales即時黑面,真誇張。再到其他舖位看看,有個姨姨勁好人,結果朋友枕頭買不成,反而買了床單及被舖。

晚餐本來想去食咖喱飯,點知已經到打佯,結果我們去了間我們十年前都去過的北京麵館食飯,價錢都沒有大變,好抵食呀!

現在逢星期六我都在追《神秘花園》,其實已經是舊劇,不過最近無線重播,我望下望下覺得都幾得意就繼續追。


但韓劇劇情拖得太長,成二十幾集,我又成日唔明點解女主角的待人處事態度咁古怪。明明劇中好像要塑造出她是個獨立女性,不是無腦花瓶那類,處處忍讓工作上的不平等,但當她對著男主角時,行為又好野蠻,好似精神分裂般!


302
全日留在家中,本來打算整網頁,其實已經hea左成個月,但始終仲未開始,唉唷,點先可以的起心肝!
(PS剛去的星期日報309都是這樣,救命呀)

今日好開心,打機終於過了舊輪迴


303

之前報名的家居維修班原來今日要開班,點知我今晚又約了GG,結果就要GG就我,在油麻地食飯。放工先去食個魚蛋米打底,嘩,成三十元一個,好貴呀,我心目中魚蛋米只是二十元左右,真是百物滕貴。

這次家居維修班的老師是一個老伯伯,老伯伯教學比較隨心,教的東西東一忽西一忽,又沒有圖畫幫助,有點難明,希望下堂會有改善。

由於約了GG,所以今堂早走去了吉野家,勁多人打邊爐,可惜我腸胃仲未完全好番,所以只好陪坐。



306
有同事話我瘦左,我即時好開心問係咪真!


哈哈,可能因為近幾個星期都腸胃不適,所以食得比平時清淡,但份量其實沒變,如果這都瘦到,真是不得了!

放工去惠康買番茄食,你知在超級巿場裡的番茄包裝成一包包,外表好似好靚,點知返到屋企拆開,發現個番茄底是爛的><,惠康超衰,還我血汗錢。而自己都衰既,如果肯行遠少少,去街巿買,應該會買到又平又靚的番茄。

沒有留言:

發佈留言