2015年2月12日星期四

我們都是這樣長大的 Boyhood


點解會去睇呢套戲?

因為睇好多雜誌同FB話呢套片好特別, 導演係用左12年時間, 每年拍少少咁, 等觀眾可以真實咁睇到主角既成長, 唔係靠化妝, 又唔係搵相似既人去拍。

咁係幾特別既, 但係故事就好平淡。我諗如果你係美國既男仔, 應該會有共嗚好多, 但係我睇到覺得有啲悶。咁係既, 講真成長個個都差唔多, 除非你係當事人, 又或者係當事人既親人, 其他人真係無乜感覺。

睇套戲時覺得個美國離婚率真係好高, 主角個媽咪都離左婚3次, 最深刻有幕媽咪睇住個仔要離開自己, 佢當時好唔開心, 因為佢辛辛苦苦養大哂一對仔女, 結果由個一刻開始佢好似只係剩返佢一個人咁。其實成套戲個媽係最好睇, 因為佢既戲係最多起起跌跌。


有幕主角同女朋友話, 社會好叻, 將大部份人變哂做機械人, 日出而作, 日入而息, 仲要識自己照顧自己, 根本就唔洗發明機械人。 (大約意思)

我都覺得每日返工放工食飯訓覺既生活, 真係好似機械人, 但又好似好難先可以逃離呢個既困境。唉!!


套戲我自己麻麻, 仲要成差不多三個鐘, 應該唔會再睇第二次, 我真係唔識欣賞。


PS: 入場睇個日, 仲發緊燒, 咁都捱到, 比啲掌聲自己。啪啪啪!


(個男仔細個都叫幾得意, 不過大個左呢就.........真係仔大十八變)


沒有留言:

發佈留言