2015年2月26日星期四

新年喜喜喜四日假

恭喜發財, 祝大家身體健康!!

一連放四日假

年三十晚
夜晚晚去左行維園花巿, 我地都已經成一點鐘先入到去, 但都逼到痴左線, 人貼人個隻, 咁結果梗係乜都睇唔到啦!
不過好搞笑, 係花巿買左個地拖, 個Sales 真係好識sell, 講到好好, 咁100元都可以試下既 :)

年初一
梗係拜年啦, 班細路拎左我部電話去打機, 仲要打到勁興奮, 真係好誇張。
佢地本身都有IPAD架, 見佢地睇既節目, 我心都寒埋
佢地而家睇緊普通話既兒童節目....
對於我呢啲唔識講普通話既人, 真係覺得佢地好上進!

夜晚就留在係屋企睇左套西班牙片...個名好似叫『我的美麗XX』, 睇睇下又幾好睇喎~得閒講下先。

年初二
去左冬日嘉年華, 每位$125, 包10個金幣。本身無諗住自己咁鐘意玩攤位, 哈哈, 玩開有條路, 玩得勁開心, 仲好想換多啲金幣玩, 不過成$10一個金幣,實在太貴喇!下次去冒險樂園玩啦!

入去玩其實係想影下相,因為好少見咁大型既活動係香港,不過最後太夜,又無乜影到相喎,拍左個少少video,遲啲放出黎比大家睇下。

冬日嘉年華出面係摩天輪。。。不過個摩天輪啲燈有啲唔識著,點解咁快壞架!

年初三
好晏起身,不過都入左長洲。好好彩咁啱有快船,都幾貴架,成$40一程,但就真係好快,半個鐘就到喇!
入到去人山人海,勁勁多人。
原來長洲初一至三又係會有小販出動架~有一檔賣壽司,啲壽司無雪住架喎,我地本來諗應該無乜人食既啫,點知。。。。都有唔少喎!

年初四
係屋企hea啦!睇埋"選戰",都真係幾好睇,係有幾處地方我覺得有啲唔合理啫!
可能今日臨近返工日子,反而都唔知自己做得乜,結果乜都無做><

---------------
就係咁一連四日既假完結喇。。。

要等復活節喇~



沒有留言:

發佈留言