2015年2月17日星期二

剝牙記

痛痛痛......

聽好多人話剝智慧齒唔痛

不過應該係睇你隻牙生成點既

琴晚去左剝兩隻><

右邊個隻唔痛架

但左邊個隻好痛呀

痛到要搵冰敷

今朝勁唔想返工

不過最近請得太多Sick Leave

所以就照返啦

希望快啲唔痛啦

我想羊年健健康康架嘛!!

講番搵牙醫, 最初搵個個要收我$3000剝兩隻....

我見咁貴就去格下價啦

問過幾間都話要睇下隻牙點先知收幾多錢

咁結果揀左間網上話抵既

叫陳以昇牙醫, 係深水埗架,

個度有幾個牙醫, 我無揀到牙醫,

咁我個個應該係JUNIOR啲既

就收左我$2000~~~

哈哈..慳返一千^^




沒有留言:

發佈留言