2013年11月3日星期日

1027 大食日

本來諗住去和亭食下午茶,點知上到去先發現無,咁又因為太肚餓,所以就照食啦!

叫左個二人餐,入面有:

厚切三文魚四片

和亭沙律-呢個麻麻地,轉左整法,份量又少,我鐘意以前個個呀!
重頭戲-壽喜燒,好味道,但啲配料好似少左既!
小型泡菜飯-我都係鐘意食石頭泡菜飯多啲!呢個冇飯焦,好普通!
小型牛肉飯,普通啦!
每人百幾蚊啦!普普通通啦,都係和民好食啲!

地址:油麻地彌敦道518-520號彌敦行M層

晏晝食左個咁勁既下午茶。。。。夜晚既然係食Pizza Hut!

有我鐘意既薄批,海鮮寬條麵同蒜蓉包。

可惜係。。送到黎暖既,結果我要拎入微波爐叮熱去!

食完呢餐好滿足,可惜係我個胃頂唔順個蒜蓉包,成晚頂住瞓得好唔舒服!!

沒有留言:

發佈留言