2013年11月6日星期三

星期日.不斷買不斷食

又破財,今日要去黃埔吉之島買傢俬(都唔明屋企細細點會有咁多傢俬買架),坐坐下車兩個人都話肚餓...結果去到紅磡就落車食左野先。

其實紅磡舊啲個邊好多好野食又平,得閒黎呢到行下都幾開心,不過個日好晏先去到就冇周圍行啦!


今次揀左呢間韓點,呢間係正宗韓國人開,之前上過電視就排哂長龍,而家無人排隊喇。舖入面有大約十個位比大家堂食。之前都有買過呢間泡菜返屋企食,食過覺得麻麻。今次再黎試過。


韓式紫菜卷-麻麻地好食

泡菜薄餅-呢個我覺得個味怪怪地。

至尊年糕-係有幾隻唔同味既年糕組合而成,最初拎到黎時,我仲以為係魚蛋,腸仔,真係低B,食落呢,其實隻隻都差唔多,呢個幾好味,不過越食越辣。


每人40幾元,都好抵,雖然味道麻麻,不過見佢咁抵可以再黎!地址係:紅磡寶其利街59-67號寶威大廈地下2號舖

食飽飽就繼續行街,途經紅磡759,超大間,今日仲要有7折,咁梗係入去8掛下,咁就買左成50元零食。

跟住去左紅磡德民街既卓悅買零食,行過呢度幾次都唔知入面有零食賣,係同事話我知,入到去發現原來超多零食賣架,價錢都合理,又唔似759咁迫,我好鐘意行!



不過可惜個收銀係個西人黎,真係激氣!

行完吉之島,就搭小巴出返佐敦又入多次759,可惜冇麵包蟹、又冇麥片,所以買左少少野就走左喇。

雖然唔係好肚餓,不過呢就口痕,結果入左糖水舖。

呢間糖水舖好特別架,有熟食叫架!

腸粉($15)都幾貴,不過佢又幾好味喎,又夠熱,食唔停口!

紫菜鹽酥雞瓜($29)-唔知係咪紫菜既關係,咸左啲呀!

黎呢度其實為左呢件Cake,係芒果層層疊,之前食過榴槤覺得好味道,所以再黎。

今次味道呢,都好味但同以前好似有啲唔同,咁我睇返舊相,之前每層之間係薄啲,咁可能個口感會好啲!

今次每人五十塊錢,間舖叫綿綿冰,地址係佐敦吳松街11號

沒有留言:

發佈留言