2013年11月29日星期五

台灣大陸書大對決

ORZ.....最近好懶好懶好懶.....

之前幾日轉天氣,搞到我病下病下,幾日返工都覺得唔係咁舒服,唔想做野。。。(其實幾時都唔想做野XD)

琴日終於的起心肝拎左部iphone 去整喇,我部機個開關製其實係幾個月前就壞壞地,用唔夠一年就壞,真係兒戲,而家apple既質素真係吖。。。。去到維修中心唔洗排隊,不過啲服務就麻麻,佢話換個部比我,不過要我等個半鐘。。。其實我唔明既然換個部比我,點解要我等個半鐘呢!??

返到屋企諗住好快就可以restore返部機,點知又話部iphone version太舊要update IOS先比我restore,最搞笑係佢一定要我係連接到wifi先比我update IOS,而唔可以用電腦又唔可以用4G......點解iphone 咁低能架!!!!結果搞足我成晚先可以搞惦部電話!

Any肥,終於換左部機,了左件心事!睇黎都要比多幾百蚊續保先得!

今日超低B,漏左份功課係屋企,結果Lunch跑返屋企拎,勁衝忙底下食左個麥當勞,跟住又跑返公司,返到公司就覺得個胃唔係咁舒服。。。

放工又去上堂,又到番個個悶到爆既Monday Sir,仲好似以後都要對住佢,好慘呀!

之前咪講過話買左書學畫公仔,而家再黎比較下呢兩本書,左邊個本係台灣書係商務買;右邊個本係大陸書係綠野仙踪買。本來諗住大陸書平啲,點知後來睇返兩本係一樣價錢。。。。蠢左,仲有就係左邊個本係彩紙印刷,而右邊個本就只係用cheap cheap紙印刷。。。同埋左邊個本可能係由日本翻譯過黎,Pro啲;而隔黎個本呢。。。好唔得,只係有好多圖,其實都冇乜點教你畫!

結果而家右邊個本比我打入冷宫,下次都係等書局減價先去入貨。



沒有留言:

發佈留言