2013年11月20日星期三

彊屍

原來又三個星期沒寫blog了....

上上星期五, 去左睇Juno既殭屍,好彩都唔係好驚嚇,我仲頂得住!

套戲令我諗返起好多JunoMTV,個風格好似,又令我諗返起我好耐好耐以前睇過既cult片鐵男,好多鏡頭都會突然抽離左去啲好抽象既畫面,係香港黎講又真係好少見。

套戲由錢小豪同陳友擔正,唔明點解錢小豪講野咁慢,慢度好似機械人咁。而陳友就係潦倒過氣道士,每句說話都夾雜句粗口,不過我唔明點解香港既觀眾每次聽到粗口會覺得係好笑....

套戲勾起好多回憶,殭屍片都成十幾年冇人再拍喇,套戲好似講叫人唔好咁執著,如果錢小豪唔好咁執著就唔洗自殺;鮑姐同養鬼仔個法師唔執著,就唔會搞出咁大件事,害死幾個人,其實最尾結果都係一樣。


個故事唔係特別,不過我好欣賞Juno既拍攝手法同特技,值得去睇既一套戲!


星期日去左屋企附近既舊式茶餐廳,係度住左咁耐都冇入過去,因為外表麻麻,又唔知有乜食。入到去原來價錢都幾抵,同埋都幾好食,可以再來encore。


最近冇端端鐘意左畫公仔,所以走左去綠野仙踪(專賣簡體字書)同商務睇,一路以為簡體字書係平啲架嘛,點知!真係吹脹,竟然係商務仲平啲,仲要有啲係繁體字版架嘛,哂左我啲錢喇!!


之後走左去食好耐冇食既仁和豆付花,味道普通啦,都係黎懷緬下啫~







沒有留言:

發佈留言