2014年4月17日星期四

馬年........唉

好耐好耐冇寫blog喇!睇返年頭寫既目標,真係要加把勁先可以達到今年寫150篇既目標。

今年馬年開頭真係有啲運滯,計斷斷續續病了個多月後,上星期在醫院探病,唉!!

我希望出完呢篇Blog 我既衰運可以無哂!


最近有人話日行一萬步會健康啲,咁我就用電話DL左APP黎數下我每日行幾多步啦。原來我每日大約行六千步啦,咁要到目標仲要行多四千步,好似有啲困難。。。。



琴日係公司用用下電腦既時候,突然部電腦神左,出哂怪獸字,勁驚,跟住隔左無耐就到我部電話無端端restart。。。。究竟我啲磁場係咪發生乜事。。



終於睇完西西本《我城》,本書我真係我覺得好悶,但係又開左頭,咁我惟有頂硬上睇哂成本書。。等我遲啲寫返篇Blog講本書。


沒有留言:

發佈留言