2014年4月28日星期一

復活節假期

一連四日的復活節假期已經在上星期完結喇。。。。

除左第一日,其他日子我都懶懶閒,到而家先寫返Blog(汗)

復活節第二天

起身用琴日用剩的忌廉炒蛋,落左50ml+2隻蛋,我覺得忌廉味太重,下次落少啲忌廉。



夜晚去了朋友家,見到久違的YY,傾左好耐計,今日又整寬條麵,不過我覺得太多水,都係失敗告終。可惜最後都係肚痛要趕回家。。。(唉)

復活節第三天

今日去左灣仔玩具街,聽個名就好耐,但今次第一次來。呢度有成3,4間玩具店呀,最重要係好多玩具都平過旺角/油麻地。

我就搵唔到我想搵既扭蛋,但係朋友仔就買左好多野,有食玩,又有小丸子,佢真係大豐收。

行行下經過呢間老金煎餅,聽聞幾好食,入到去係見幾個o靚仔入面,好似好求其咁,都冇乜信心,咁一場黎到梗係試下啦!

我同朋友每人叫左一個,我個左個咸煎餅-北京填鴨煎餅;而朋友就叫甜煎餅-淨係記得入面有咖央,兩個煎餅都出符意料咁好味,我同友人仲好想encore,不過胃口實在有限,都係下次再黎食過啦!

地址:灣仔莊士敦道113號修頓中心6C舖

上開飯,啲人好似話中環個間仲好味,真係要搵日過去試下。


之後搭電車去銅鑼灣Ikea,本來淨係買張枱燈,點知買下買下又買左好多野返屋企。

最後係食CoCo咖喱,不過因我飲完湯後個胃開始唔係好舒服,結果個飯食在好少渣。。。。返屋企後上網查先知洋葱湯會令人產生好多胃氣,可能係咁搞到我個胃唔舒服啦!

復活節最後一日

Hea係屋企,今日超罪惡,晏晝食麥當奴,夜晚食Pizza Hut,真係超誇張!個新批好麻麻,都係傳統批好味啲。

----------------
成個復活節,仲有烈火雄心陪住我,我不斷上網重溫返,王喜真係好得,好想追返哂佢以前啲劇集,點解冇人搵佢拍戲架!?


就係咁,好hea咁過左4日既復活節假期。。。





沒有留言:

發佈留言