2014年4月19日星期六

復活節期開始喇!正!

復活節假期第一日,真係超開心!

連續四日假!!!

第一日起身做個運動先,跳左好耐無跟既鄭多燕,真係好累呀!聽朋友講話每個禮拜跳三次就可以減到肥,我希望我都可以啦!

跟住走左去飲個下午茶先,食物就普普通通啦,但勝在悠閒嘛。

夜晚就試整Carbonara,因為之前睇左秋生整,發覺唔難,所以就試下整啦!

下午去買材料時,發現同一隻芝士係超巿賣$30,但上去整餅舖買只需要$17.5,真係抵好多!

整Carbonara大約用左1個鐘啦,都算快,今次味道好似差少少,我估可能落少左鹽,或者用少左cream (今次用左50ml),下次再調整一下先。

再夜啲就去左睇《那夜凌晨,我坐上了旺角紅Van》,(小心劇透)




我覺得幾好睇吖,只係個故仔係科幻講有類似喪屍出現,好多人話係cult片,但我就覺得只係一套好正常既科幻片,仲有好多人話好失望,點解架?

朋友話小說版同戲好唔同,咁我未睇本小說,大家有時間可以上呢個網睇下高登爸打打包放左上網《那夜凌晨,我坐上了旺角紅Van》的足本版

https://docs.google.com/document/d/1sakbP87NfgwgXAZoDcJ0Y2VmlQCJns41ALsS2b67G2s/edit?pli=1

最近都有睇《愛我請留言》,我其實麻麻地佢地有時係咁講返啲Whats app內容出黎,同埋唔鐘意佢搵左唔知邊個翻唱陳奕迅、黃耀明既歌,但老實講呢套真係比無線之前既膠劇好好睇好多,人物刻劃深刻好多,劇情亦都合理得來有驚喜,值得一讚。

我記得佢有集話"你記唔記得你十六歲個時做乜最開心"

我記得我十六歲時,仲係鐘意聽收音機、聽歌、睇歌詞同打機,到而家除左冇聽收音機外,其他都係一樣。。。。

沒有留言:

發佈留言