2015年4月20日星期一

又係淨係得個樣....

本來諗住打冷, 但原來好多都執哂, 咁求其搵間食, 就搵左呢間!


朋友叫左湯粉麵餐,好似七十幾蚊包飲品及小食,友人話普普通通,不過個小食遲左勁多先比我地囉。



到我呢個飯,好似成八十蚊,呢個係肉碎飯,唉,真係好把鬼!

洋葱仲多過肉碎,肉碎少到都唔夠撈飯,
呢啲飯好少我唔滿意架嘛,但呢個一見到嬲,真係唔值呢個價錢囉!


呢個菜另加既,係椰菜苗,本身我地係想叫馬拉盞,點知賣哂!
跟住我地聽到隔離枱想叫菜時,乜菜都無添!

裝修係好似幾靚,但係啲食物唔得,價錢又貴,好似成230元埋單,唔想再黎食!

呢個故事教訓係唔好被外表迷惑!


越朝@開飯

旺角豉油街 88 號地下

沒有留言:

發佈留言